Saturday 10 June 2017

Rumenilo i Ideal MATT tečni puder Ingrid / ili kako sam našla idealan puder za 6,5 evra

Pozdrav svima! Nastavljamo da pricamo o proizvodima poljskog brenda Ingrid. Kako sam rekla u prethodnom postu, ja sam imala saradnju sa sajtom kozmetikaiparfemi.rs koji uvozi Ingrid i mnogo druge kozmeticke proizvode u Srbiju.
Ako vas zanima moji utisci o paleti senki Ingrid – trk na prethodni post (link).
Danas cu vam ispricati svoje iskreno i dosta objektivno misljenje o rumenilu Ingrid (11) i Ideal MATT tecnom puderu (300 Ivory).


Pocnimo od rumenila. Ja sam njega odobrala u broju 11 a to je klasicna breskvasta-roze nijansa koja ipak malo vise vuce na roze. Proizvod sadrzi 3,5 gr. Na licu ovo rumenilo daje blagi sjaj ali nema velike sljokice. Sto ce tice teksture, proizvod se skoro ne truse.


Njegova jedina mana licno za mene da je slabo pigmentirano ali za nekog to je vise plus nego minus. Odlicna stvarcica za pocetnike jer nece moci da preteruju. A ko voli nesto vise, moze lako da ga nadogradi. Mada svakako nemojte ocekivati da ce se mnogo videti na vasem licu. Ovo rumenilo je odlicno za tehniku "no make-up make-up", t.j. osvezi vase lice ali se ne primecuje. Ja bi svakako preporucila ovo rumenilo mladim devojkama, pocetnicama i devojkama ko ne voli jarka rumenila.



Cena ovog proizvoda je 255 din. Mozete da procitate malo vise o njemu ovde:


Sledeca stvar je Ideal MATT tecni puder brenda Ingrid. Dobijete 30 ml proizvoda. Proizvodjac pise da ovaj puder u isto vreme i matira, i hidrira kozu. Ja bi rekla da matira - to sigurno, a sto se tice hidratacije - ne znam, ali bar ne isusuje kozu.



Mogu da vam iskreno kazem da sam odusevljena ovim proizvodom najvise od ostalih Ingrid proizvoda koji sam dobila. Puder se odlicno stapa sa licem i uopste se ne vidi na njemu. Ja sam odobrala nijansu 300 Ivory ali cak i za mene belokožca je malo svetlija za leto. Ima neutralan podton, dakle ne vuce ni na zuto ni na roze. 


Tekstura je mat ali i baršunasta za razliku od Oriflame The One koja ja bas bas mat. Oseca se prijatno na licu, ne morate da stavite puder u prahu na njega. Rumenilo, bronzer i ostale praskaste proizvodi odlicno "legnu" na njega. Pokrivna moc - dosta visoka.



Nosila sam ga najvise 5 sati i nista mu se nije desilo. Nisam nigde prosijala (imam normalnu do kombinovanu kozu), nije mi se nigde pomerio, znaci ODLICAN. Preporucujem svima ko ima normalnu, kombinovanu i cak masnu kozu.
Moram da napomenem jednu stvar a to da ovaj puder stvarno jako cvrsto "legne" na lice. Naprimer, moja micelarna Nivea ne moze da se izbori sa njim, moram da koristim mleko sa skidanje sminke VZK. A vi takodje mozete da koristite neko dvofazno sredstvo ili sredstvo na uljnoj osnovi da bi ga lepo skinuli.

Ja sam cula da ovaj puder oksidira. Ne bih rekla, mozda za pola nijanse se oksidira. Sto se tice moje nijanse "Ivory", mozda je i bolje da oksidira (mada nisam nesto to primetila) jer je bas bas svetla. Tako da bolje birajte jednu nijansu svetliju od vase.
Sve u svemu, odlican puder za 755 din (oko 6,5 evra). Nisam jos naišla na bolji tecni mat puder za ovu cenu. Ja ga licno vama preporucujem. Vise o njemu mozete procitati ovde:

p.s. za porudzbinu preko 1000 din sa sajta kozmetikaiparfemi.rs dostava je besplatna.

Da li ste vi imali iskustva sa Inrgid proizvodima? 

7 comments:

  1. Ponovo si me ubedila da kupim nesto :)
    Obozavam diskretna rumenila, a puder sto pre narucujem :)♥
    Odlicna recenzija :)

    ReplyDelete
  2. Rumenilo mi jako lepo izgleda! Ja sam uzela u broju 13 i odusevljena sam. ����

    ReplyDelete
    Replies
    1. drago mi je da ti odgovara :) ja ipak volim malo jace boje :D jel dobra pigmentacija?

      Delete
  3. Moje je poput hajlajtera. :) pigmentacija je, rekla bih, srednja, ali se nadogradjuje. :)

    ReplyDelete