Monday 7 August 2017

Blog SALE: sve do 200 din :)

Pozdrav svima! Posto mi se skupilo dosta kozmetickih proizvoda koji ne koristim, resila sam da napravim SALE na svom blogu. 




1. Ingrid rumenilo u nijansi 11. Pisala sam o njemu na blogu. Prelepo diksretno rumenilo, ali mi je visak. Samo probano. 150 din. PRODATO




2. Essence longlasting ruz u nijansi 04 "on the catwalk". Samo jednom testiran. 130 din. PRODAT




3.  Avon korektor u nijansi Fair. Proban samo par puta. 150 din. PRODAT



4. Gel za obrve Rimmel. Pisala sao o njemu da meni licno ne odgovara mada sam citala dosta pozitivnih mislenja o njemu. Nijansa Medium Brown. Samo testiran, dakle nov je. 200 din. Rezervisan



5. Tecni puder Oriflame The one sa mat efectom. Nijansa Porcelain, ali ja bi rekla da je malo tamnija, nije skroz svetla. Vise kao "nude". Ostalo malo vise od pola (60%). Rok do septembra 2018. 150 din.





6. Llums ruz u nijansi "Tea rose" (02). Samo proban jednom, visak mi je, imam dosta slicnih ruzeva. 150 din. Rezervisan




7. Dve nove cetkice za sminkanje ociju. Nove su, imam dosta slicnih. 200 din za obe. Rezervisane.



8. Paleta rumenila sa Aliexpress. Samo sam testirala boje. Visak mi je. Sadrzi breskvasto, rozikasto i braonkasto (kao bronzer) rumenilo. Jako lepa pigmentacija. Moram da napomenem da meni nije izazvalo nikakvu reakciju na licu posle koriscenja. 200 din.




9. Krema sa SPF 30 koja matira lice Kupljena ovog leta u DM, probana samo jednom. 150 din.






Takodje postoji opcija zamene za bronzer ili proizvod za konturisanje 😋

Uz kupovinu 2 i vise proizvoda dobijete pokloncic 😘 Da vama sto pre odgovorim, javite mi se na Facebook: https://www.facebook.com/sonya.sabo90



P.S. Licno preuzimanje u Novom Sadu ili saljem postexpressom u Srbiji 😏




2 comments:

  1. Nažalost nisam iz Srbije ali mnogo ovih proizvoda mi se sviđa. Želim ti uspješan blog sale. Pronašla sam danas tvoj blog i super je, zapratila sam te, ako želiš možeš uzvratiti. 😘

    http://lillysecret.blogspot.ba/

    ReplyDelete