Tuesday 24 October 2017

Kupovina preko sajta Aliexpress: saveti i moje uskustvo

Dobar jesenji dan svima i danas hocu da podelim sa vama moje iskustvo kupovine preko kineskog sajta Aliexpress. Saznala sam za ovaj sajt pre nekih 3 godine i krenula sam da ga istrazujem.

Za pocetak - malo o tome kako se uopste kupuje preko ovog sajta. Da biste kupovali preko Aliexpress, kao i preko drugih stranih sajtova, potrebno je da imate internet karticu. Onda morate da se besplatno registrujete (napravite nalog) na sajtu. To je to. Zatim mozete da pocnete sa kupovinom.




Prvo savetujem vam da narucite neku sitnu i jeftinu stvar cisto da probijete led i da vidite kako to funkcionise. To moze biti neka cetkica za sminkanje ili sundjer, ma bilo sta sto ne kosta vise od 1-2 dolara. Uglavnom takvi stvari ne podlezu carini, dok neke vece i skuplje mogu da vam dodatno naplate vec u Srbiji. Cula sam da u Nisu carine bilo koju stvar cak i najeftiniju sa Aliexpressa (t.j. treba da platite dodatnih 150 din i vise), dok naprimer u Novom Sadu nema toga.

Sve u svemu, necu puno pisati o tome kako funkcionise kupovina preko Aliexpressa jer toga ima dosta na netu (naprimer, mozete da pogledate ovaj spot) vec da podelim sa vama moje iskustvo.

Sto se tice odece, samo dva put sam narucila garderobu sa sajta. U pitanju je dugacki dzemper koji kostao oko 7 dolara ali sa carinom (350 din) izasao mi skoro 10. Nazalost sad ne mogu da nadjem link jer to je bilo davno, ali mogu da vam kazem da je stvar bila takva kao sto sam i ocekivala i uglavnom bila sam zadovoljna i dalje ponekad nosim taj dzemper.

Druga stvar je duks. Kosta oko 6,5 dolara ali sa carinom (350 din) izaslo oko 9,5. Sa njim nisam bila zadovoljna jer je bio kao da za broj manji (bio mi skroz uz telo i malo kraci) a materijal...uf.. nikad pre u zivotu nisam dodirnula takav cudan materijal.


Neka gola sintetika najgoreg kvaliteta. Takav dzemper jedino sam mogla da nosim sa nekom majicom ispod ali ni to ne trajalo dugo - uskoro sam ga prosledila.

Posle ovoga ne kupujem vise komade odece sa Aliexpressa jer, po mom misljenju, bolje da dodam jos 500-700 din i kupim dzempercic u H&M, Kotonu ili, ako nista drugo, u nekom lokalnom butiku. Sa druge strane, ako zivite negde na selu ili manjem gradu, onda kupovina odece preko Aliexpress moze da bude opcija za vas, samo da znate da je to ruski rulet. Jednom vam moze da stigne dobra stvar, a drugi put nesto sto je za kantu ili samo za po kuci.

Da ovaj post ne bude predugacak ovde cu da stanem a narednih dana objavljujem drugi deo o mom iskustvu sa kupovinom sminke i pribora za sminkanje sa ovog kineskog sajta.

Da li ste kupovali nesto sa Aliexpress?

p.s. hvala svima na preko 10 hiljada pregleda! 💥😘

No comments:

Post a Comment